.سیمکارتهای سازمانی در سه نوع دائمی، اعتباری و پیامرسان به سازمانها و شرکتها ارائه میشود. با در اختیار گرفتن سیمکارتهای سازمانی، ضمن مدیریت ارتباطات سازمانی و کاهش هزینههای ارتباطی، شمارههای سازمانی به عنوان درگاههای ارتباطی سازمان با مشتریان و تامینکنندگان، برای همیشه تحت مالکیت سازمان باقی خواهند ماند.
همچنین خدمات سازمانی متعددی بر بستر سیمکارتهای سازمانی قابل ارائه هستند. ازجمله این خدمات میتوان به موبایل سازمانی، پرداخت پیشرفته صورتحساب، حساب چندکاربره، شبکه امن همراه و وی پی ان پلاس اشاره کرد.
از دیگر خدمات ارائه شده بر بستر سیمکارت سازمانی کنفرانس تلفنی است. با استفاده از راهکار کنفرانس تلفنی، مکالمه چند نفر به صورت همزمان امکانپذیر خواهد بود. این راهکار بدون نیاز به تنظیمات، نصب برنامه و بدون پرداخت هزینههای ماهانه، برای مشترکین سازمانی قابل استفاده است.