.

پیام اپراتور

استفاده از شبکه اطلاع رسانی ایرانسل برای تبلیغات هدفمند

.
.

تبلیغات بر بستر پیام اپراتور مبتنی بر استفاده از ظرفیت پیام‌هایی است که روزانه در معرض دید میلیون‌ها کاربر قرار می‌گیرند. با استفاده از این سرویس می‌توان در بازه‌های زمانی مورد نظر متقاضی، متن تبلیغاتی را در انتهای پیام‌های زیر برای مشترکان ارسال کرد:

 

پیام اطلاع از هزینه تماس:

پیامی است که در پایان هر مکالمه، هزینه تماس و باقی‌مانده اعتبار مشترک را به او اطلاع می‌دهد. در صورت درخواست متقاضی برای استفاده از ظرفیت این پیام، متن تبلیغاتی در ادامه متن چنین پیامی برای تماس گیرنده ارسال می‌گردد.

 

پیام اعلام تماسهای ناموفق:

هرگاه امکان تماس با مشترکان ایرانسل به هر دلیلی فراهم نشود (برای مثال خاموش بودن گوشی همراه یا در دسترس نبودن مشترک)، به محض رفع محدودیت مذکور، پیامکی حاوی شماره تلفن، تاریخ و ساعت تماس‌های ازدست رفته برای مشترک ارسال می‌شود. در صورت درخواست متقاضی برای استفاده از ظرفیت این پیام، متن پیام تبلیغاتی مورد نظر در ادامه متن پیامک «اعلام تماسهای ناموفق» برای مشترکین ارسال می‌گردد.

.
.

مزایا و ویژگی‌های سرویس تبلیغات بر بستر پیام اپراتور ایرانسل برای کسب‌وکار شما:

  • امکان هوشمندسازی پیام: متقاضیان می‌توانند تبلیغات مورد نظر خود را بر اساس عوامل متعددی مانند: سن، جنسیت، موقعیت مکانی، نوع و سیستم‌عامل تلفن همراه، میزان اعتبار مشترک، میزان و نوع مصرف مشترک از تلفن همراه و... به صورت هوشمند برای مخاطبان هدف ارسال کنند.
  • امکان مشاهده سریع توسط کاربر
  • امکان تعریف تعداد پیام‌های ارسالی در هر کمپین تبلیغاتی
  • سهولت در استفاده و امکان ارسال پیام به زبان فارسی و انگلیسی
  • این سامانه امکان برقراری ارتباط مستقیم با کاربران (بازاریابی مستقیم) را ایجاد می‌کند
  • امکان مشخص نمودن بازه‌های زمانی مختلف برای ارسال تبلیغات در هر کمپین تبلیغاتی
.
.

*
*
*
*
* نام استان
.